Úspech Mediálny poradca
Sila Mediálny poradca
Výsledky Mediálny poradca
Rečník má vyčerpať témy, nie poslucháčov.
Winston L.S. Churchill

Stratégie aktivít

  • Ako obmedziť pôsobenie konkurencie.
  • Ako zvýšiť podiel na trhu.
  • Ako zvýšiť verejné povedomie o produkte či službe Vašej spoločnosti, alebo samotných predstaviteľov?
  • Ako presadiť určitý tovar.
  • Ako diktovať obchodníkom ceny.
  • Ako rozšíriť okruh zákazníkov.
  • Ako vytvoriť prostredie pre zvýšenie cien pri zachovaní konkurencieschopnosti tovaru.
  • Ako predať tovar, na ktorý sa zvyčajne reklama nerobí.
  • Ako vzbudiť záujem spotrebiteľa aj obchodníkov o výrobok, ktorý doteraz ignorovali.
  • Ako zásadne zmeniť spotrebiteľské správanie.
  • Ako pôsobiť proti tzv. šedému dovozu tovaru.
  • Ako zmeniť stagnujúci podnik na modernú európsku firmu.
  • Ako pripraviť pôdu pre vytvorenie celosvetového povedomia o firme a značke.
  • Ako zabezpečiť želaný efekt image spoločnosti.
  • Ako zvýšiť obrat a tým aj likviditu spoločnosti vrátane schopnosti financovania jednoduchších investičných zámerov bez pomoci úveru.
  • Ako dodržiavať jednotný firemný štýl.
  • Ako zvýšiť prestíž spoločnosti.
  • Ako vzbudiť záujem.
  • Ako zmeniť myslenie ľudí vo vnútri firmy.
  • Ako zvýšiť spoločenskú prestíž a hrdosť vlastníkov aj zamestnancov firmy.
  • Ako zviditeľniť riadiacich pracovníkov a dozorné orgány vo firme a vytvoriť im predpoklady úspešného imidžu pre odbornú a politickú kariéru.
  • Ako urobiť z Vás lídra?
  • Ako vyhrať voľby?

Partneri

O nás

Martin Jakubec

Myslím si, že marketingovo mediálna komunikácia je investícia a ako každá dobrá investícia aj táto by sa mala úspešne vrátiť. Vždy hľadám a vytváram inovatívny a originálny spôsob komunikácie, ktorý prináša merateľné výsledky.

Martin Jakubec

Kontakt


Vaša správa bola úspešne odoslaná.
Ďakujeme.
Vašu správu sa nepodarilo odoslať.
Kontaktujte nás prosím emailom na info@medialnyporadca.sk.
Ďakujeme za pochopenie.