Úspech Mediálny poradca
Sila Mediálny poradca
Výsledky Mediálny poradca
Rečník má vyčerpať témy, nie poslucháčov.
Winston L.S. Churchill

O mne

Myslím si, že marketingovo mediálna komunikácia je investícia a ako každá dobrá investícia aj táto by sa mala úspešne vrátiť. Vždy hľadám a vytváram inovatívny a originálny spôsob komunikácie, ktorý prináša merateľné výsledky.

Za obdobie existencie na slovenskom trhu sa moje know-how a skúsenosti rozšírili do všetkých odborov komunikácie a marketingu pre spoločnosti, jednotlivcov a politické centrály.

Pracoval som a pracujem pre široké spektrum klientov, od stredných firiem s lokálnou pôsobnosťou až po veľké nadnárodné spoločnosti a lídrov politických subjektov.

Som schopný poskytnúť klientovi komplexný servis od strategického plánovania komunikácie cez kreativitu, public relations, nákup médií až po finálnu produkciu a uvádzanie mediálnych výstupov, TV spotov alebo tlačového materiálu.

To mi dáva možnosť celý proces komunikácie centrálne plánovať a riadiť. Vďaka tomu dokážem klientovi ušetriť na nákladoch a zároveň poskytnúť lepšie výsledky v účinnosti jeho komunikácie.

A čo je dôležité? Celý proces komunikácie je konzistentný. Informácia, ktorú získava potenciálny zákazník alebo obchodný partner je vždy jedna, nech je nosič informácie akýkoľvek.


Kto je PhDr. MARTIN JAKUBEC

Mediálny poradca, expert komunikácie, publicista, producent, v SP – VÚ.

Mgr., PhDr. Jakubec Martin
Vek: 29 r.
Pozícia: majiteľ/ CEO
Obchodné spoločnosti.: MAJA PRODUCTION s.r.o., JRC Group s.r.o.
Profesia: mediálny poradca, podnikateľ
Ostatné aktivity: Odborová organizácia Úrad pre národný rozvoj Slovenskej republiky., predseda od r. 2003
Vzdelanie.: 2000 ĽUK Bratislava
2001 Hotelová Akadémia, Bratislava
2003 stáž Robert Schuman Institute, Rakúsko - školenie PR manažérov štátnych orgánov z krajín strednej a východnej Európy,
2004 Inštitút zahraničného obchodu a vzdelávania Bratislava, International Education Society Europe, Česká republika, diplomatický protokol,
2008 Univerzita Sv. Cyrila a Metoda Trnava, Fakulta masmediálnej komunikácie, odbor masmediálna komunikácia (Mgr.),
2010 Univerzita Sv. Cyrila a Metoda, Fakulta masmediálnej komunikácie., odbor masmediálne štúdie v rigorózním konaní (PhDr.)
2011 Paneurópska vysoká škola, Fakulta masmédií, odbor masmediálne štúdia (PhD.)
Kariéra.: od roku 2000 v slobodnom umeleckom povolaní SZČO,
2002 RMS, aktivista,
2002 ÚNR SR asistent,
2003 ÚNR SR asistent Vedúceho kancelárie,
2003 Lukas Europe, Public Relation manager,
2004 CA&MC s.r.o., Creative Advertising & Media Communication, Mediálny konzultant,
2005 Royal Consulting s.r.o., výkonný riaditeľ,
2005 JRC Group s.r.o. majiteľ,
2006 ÚNR SR hovorca,
2008 ÚNR SR podpredseda,
2010 ÚNR SR generálny manažér,
2011 ICOCRIM, hovorca
Novinárska činnosť.: člen SSN,
2003 Cieľ Európa,
2004 Média idú s trhom,
2005, Poznatky z medzinárodnej gastronómie a hotelierstva,
autor viacerých ekonomických komentárov
2009 Financovanie politických strán a hnutí
2010 Média a politika
2010 Globalizácia verejnoprávnych médií
2011 Politická komunikácia
2012 Média status
Prednášková činnosť: PEVŠ., týkajúca sa mediálnej oblasti a globalizácie mediálneho prostredia, redakčné príspevky.
Iné: výhradné zastúpenie programu a značky REPETE ® a jeho sólistov.,
zastúpenie a prezentácie Larryho Hagmana (USA).
Vyznamenania.: 2001 Honoured by high esteem from Mr. Larry Hagman,
2002 rodový erb M. Jakubca
Spoločenstvo: Spolok Hábánov Slovenska,
Spolok malokarpatských vinárov
Medzinárodný klub PROBIZNIS EU
Záľuby a voľný čas: umelecká činnosť - spev, hudba, divadlo, politika.

Partneri

O nás

Martin Jakubec

Myslím si, že marketingovo mediálna komunikácia je investícia a ako každá dobrá investícia aj táto by sa mala úspešne vrátiť. Vždy hľadám a vytváram inovatívny a originálny spôsob komunikácie, ktorý prináša merateľné výsledky.

Martin Jakubec

Kontakt


Vaša správa bola úspešne odoslaná.
Ďakujeme.
Vašu správu sa nepodarilo odoslať.
Kontaktujte nás prosím emailom na info@medialnyporadca.sk.
Ďakujeme za pochopenie.